Ayy bune ya omicronu ayrı influenzasi ayrı domuz gribi ayrı covidi ayrı yeter artık vakalar patladı iyice okullar hastalıktan geçilmiyor her hafta bir sınıf karantinaya giriyor bu devlet kapanmayı ne zaman düşünüyor bu devlet neyi bekliyor. İlla ölüm sayilarinin her geçen gün daha fazlalasmasini mi yeter artık…