Evet kilosu bir tık fazla benim kızım hiç dönmedi oturmayı bile 7 8 aylıkken tam olarak yapabiliyordu 😅 kendini boşuna üzüp uykusuz kalıyorsun 😚 senin bebeğin sakin bir bebek demekki ne güzel bu zamanlarım tadını çıkar .
O aylarda kolik kızım artık ağlamasın diye ben ağlıyordum 😒 ne agusu gugusu yani her bebek farklı doktorlar da gerekeni söylemişler. Biraz başka şeyler düşün kendine uğraş bul. Bir sorun yokki ortada.