Kızlar lütfen yardımcı olun bir aydır hiç geceleri uyuyamaz oldum herkes uyur ben uyanığım saatlerce araştırma yapıyorum moralim çok bozuk iki kere çocuk doktoruna birkerede çocuk nörolojiye götürdüm bir ay içerisinde ama doktorlar sorun yok gelişimi gayet iyi dedi ama içim hiç rahat değil inanın üzüntüden sütüm kesilecek diye korkuyorum bebeğim 4 ay 14 günlük oldu ve hiç ses çıkarmıyor agulamıyor okadar sessiz bir bebekki canı yanınca ağlıyor ben seviniyorum sesi çıkıyor diye.kafasını tutabiliyor koltukla destekli oturabiliyor göz teması kuruyor kısa süreli olsada.ama neden agu sesi çıkarmıyor çok korkuyorum bir sorunmu var diye.daha yeni yeni oyun halısında oyuncaklara uzanmaya başladı karşısına çıngırak koyunca heybetleniyo titriyo uzanmak için.dönme çabasıda yok doktor çok kilolu diyo ondan diyo hadi dönmesi kilodan peki sesi ?? Ki 4 kg doğdu şuan 8750.doktor diyo olması gereken 5.5 6 ama bnu söylerken hiç doğum kilosunu hesaba katmadı.kas gelişimi iyi göz konrağı kuruyo sıkıntı yok dedi.bebeğim nezaman agulamaya başlar sizce böyle geç ses çıkaran varmı acaba.okadar sakinki sabah uyanır beşiğin içinde ama asla ses dtmez parmsk emme sesinden anlarım uyandığını.gıdıklıyorum arada onda bile ağzını açıyo sadece huylanıyo yine ses yok.ama canı yansın yada yabancı eve gitsin çığlık çığlığa ağlıyo ağlamak refleks ama agu sesi çıkarmak gelişimdir değilmi gelişimimi sıkıntılı siz ne düşünüyorsunu :(