papatyaannee hanımefendi diyeceğiniz tek şey şu olsaydı “Arkadaşım ben de heyecanımı paylaştım ama arkadaşımızın üzülebileceğini düşünmedim o da kusura bakmasın aslında demek istediğim her çocuğun özel olduğu idi” burada kapanmıştı. Ha sana ne sana mı düşer diyebilirsin, ama ben buna göz yumamadım. Her neyse iyi günler