herseySeninleguzel11 merkurkedisiii Bebegim 7.ayına girecek doğduğundan beri kullanıyoruz sızdırma hiç yok. Şaşıyorum böyle yorumlara.
merkurkedisiii herseySeninleguzel11 kaç saatte bir değişiyorsun bide günde kaç adet kullanıyorsun canım
herseySeninleguzel11 merkurkedisiii Günde 5-6 bez değiştiriyorum. Bazen geceleri degistirmiyorum ve sabah bezi aşırı dolu olmasina rağmen sizdirma olmuyor cok memnunum .Ama pahalı artık bende baby turco ya gecicem . Memnun kalmazsam tekrar sleepy tabi. Biz bio natural kullanıyoruz ama normalini de kullandık sorun olmadi
Momsmom merkurkedisiii bnde prima premium care kullanyorum. Onun gbi incelikte sadece minies bez var. Baska pyasada denemedgm bez kalmadi. Hepsi asiri kalin ve cis kokuyo hemen agrlasiyo ve teni islak kaliyo. Minies prima gbi incecik ve kokmuyo
Momsmom Damla6117 bence alakasi yok . Molfix cok kalin bir bez ve teni islak kaliyo bebegin. Parmagmi beze dokndgumda islak oluyordu .
merkurkedisiii Momsmom kafamı karıştırdın bak şimdi premium care kullanıcısı olarak molfix alma mı diyorsun şimdi 🤦🏻♀️
Eymenbebeks merkurkedisiii bizde öyleydik ama yapacak bişey yok. Maalesef bazı şeylerden kısmak gerekiyor . 🥺
merkurkedisiii Eymenbebeks Evet sonuçta kullanılıp atılan birşey olduğu için insan kendini kötü hissediyor açıkçası 😔
Eymenbebeks merkurkedisiii burda bende müdahale etmek istiyorum almayın . Bende Molfix denedim . Sızdırıyor gerçekten kaba bir bez . Ve bacak kısmını aşırı derecede sıkıyor iz yapıyor
Derin282021 merkurkedisiii bwnde senle ayni dusunceye girip sleepy aldim prima premium aldi basini gidio gece kullaniyorum gunduz sleepy
merkurkedisiii Derin282021 bende inşallah gündüz için güzel bi bez bulacağım bide iyi gelirse bebişime süper olur 😍
Yagmur46 merkurkedisiii aylardır baby turco kullanıyoruz hatta artık külot bezini kullanıyoruz çok daha kolay oldu, pratik oldu. Kızım 19 aylık. Daha tek bir defa pişik olmadı. Yumuşacık bir bez,ince hafif. Hareketini de kisitlamiyor çocuğun. Memnunum yani