merkurkedisiii kendimi artık bez bilirkişisi ilan ediyorum bacım anlatiyim 😂
sleepy bio natural kullandık sızdırma yaptı bi çok kez döne döne şans verdim hemde ama fiyasko, molfix denedim pişiğe meyilli bi hale geldik hemen bıraktım, goon kullandık 1 numarası inanılmaz iyiydi 2 numarasına geçince farklı bez kullanıyomuşum gibi oldu 2 numarası anlamadığım bişekilde hoşuma gitmedi bunu bikaç kişiden daha duydum bıraktım, en son baby turco’ya geçtik inanılmaz beğendim kesinlikle prima markasına muadil sızdırma yapmadı pişik sorunu olmadı tek eksisi biraz fazla kalınca çiş kokusunu hafiften almaya başlıyosun onu da değişelim bi zahmet 😂 geceleri prima gündüzleri baby turco devam ediyorum artık