1selvi
Biliminsanı olmak isterdim, özellikle doğabilimci. İsterdim ki doğada ya da laboratuvarda deneyler yapayım araştırmalar yapayım, gözlemleyeyim.. 😍😍Yeteneğim var diye dile yönlendirdiler, İngilizce öğretmenliği okudum, bi de çocuk yaptım ev hanımı oldum. Şimdi tekrar üniversite sınavına hazırlanıyorum, tekrar bölüm okumak istiyorum, hayallerimin peşinden koşmayı seviyorum. ♥️♥️