1selvi iç mimar olmaktı ama nedense okumaktan yana pek hevesim yoktu ben uygulama çizme kısmında iyiydim 😂 neyse velhasıl ıkeada çalışırken ordaki görsel düzenlemeye iç mimar arıyolardı bölümünü okumuş ilgilenen 5 ay orda çalışıp görsel yaptım hevesimi aldım artık ev hanımıym 🤣🤣