Pendik medipolde yaptım iki dogumumuda hastane ve calısanlar hizmet on numara bence sana prensesler gibi davranıyorlar kesinlikle tavsiye ederim. ilki saadet Ünsaldı biraz sert bir doktor ama tecrübeli normal dogum yaptım,ikincide nergis kılıç tercih ettim daha ılımlı konuskan sakın bır doktordu ama geceye geldi dogumum nobetci hatice hanımdı ve harika bir doktor bütün dogum korkularımı gecrdı cok cok memnun kaldım