aylizin-annesi Uykusuzhayatnerde doğum yaparsan yap şifa hastanesinde yapma kadın doğum doktorum ne kadar iyise doğum ameliyat ve sonrası o kadar kötüydü ilgi sıfır kovar gibi git demeler fenaydı sezaryanim 1 gecede çıkardılar eve geldim sitma gecirdim tir tir titredim 3 saat kendime gelemedim nasıl anlatsam daha cok pismanim
Fun Uykusuzhayat Pendik değil ama çok memnun kaldığım için yazıcam eğer araban varsa yakın zaten biliyosun Pendik Kartal. Kartal umut hastanesi Fatih Birol. Yorumlarını oku. Son güne kadar normal doğum yapacağımı biliyodum beni çok güzel destekledi ve doğumum çok güzeldi şiddetle tavsiye ederim
hifam18__ Uykusuzhayat ben 18 kasımda 1.5 ay önce yüzyılda sezeryan doğum yaptım doktorum da esra günaydı ve çok memnun kaldım kendisinden hemşirelerden Allah razı olsun hepsinden ama esra hoca bir başka çok iyi bir doktor
1ana1bebe Uykusuzhayat Medical Park kaynarca Neslihan alan aşırı aşırı memnunum kendisinden, normal doğum yaptım dogumhanedende cok memnunum ebesinden doğum hemşiresine kadarr
Ftekin Kurtköy Emsey çok memnun kaldım normal doğumdu herşey çok güzel geçti çok şükür kendi doktorum girmedi doğuma ams saten doğumda doktorluk tek şey dikiş ebeler harikaydı çok tavsiye ederim
Uykusuzhayat aylizin-annesi hadi ya doktor önemli ama hastane çalışanlarıda çok önemli üzüldüm böyle deneyim kazanmasınıza
UraSsmom aylizin-annesi Ben de ilk doğumu şifada yaptım doktorum iyiydi ama hastane ve çalışanlar berbattı. 1 gece kaldım ertesi sabah çıkardılar. Ne adam gibi muamele var ne ilgi. 2. Doğumu Sultanbeyli saygı hast. Yaptım çok memnun kaldım. Doktordan ziyade çalışanlar çok önemli ve çalışanlar çok ilgiliydi. 2 gün kaldım. Şifada doktorunuz kimdi?
Uykusuzhayat Fun yakın tabi kartal da olur ev pendik diye öyle yazdım erkek doktordan çekiniyorum ben ya normal doğumu yapabilir miyim rahat bilmiyorum nekadar oldu siz doğum yapalı
Fun Uykusuzhayat inan bana korkulacak bişey yok her bünye farklı tabi ama istemekte önemli. Normal doğum yapıp direk yürüdüm sen düşün Nekdar güzel bişey anne için. Senin tercihin tabi asla karışamam ama korkmaman gerekir diye anlattım. Kızım tam 1 ay sonra 2 yaşına gircek
Uykusuzhayat Fun ilkinde normal doğum yaptım çok rahattı ama bunda doktorun sakinliği motivasyonu çok önemli
Gizzso Uykusuzhayat Pendik Medipol hastanesinde yaptım İlknur Sayar doktorum çok memnun kaldım doktorumla hala görüşüyorum 20 mayısta doğum yaptım
hifam18__ Uykusuzhayat Uykusuzhayat muayene ücreti 165 di şimdi zam geldi 250 olmuş doğum ücreti de sezeryan 3.500 dü normal 3000 ama onlarada zam geldiği için normal doğum 4 bin küsür sezeryan 5 bin küsür olmuş
Fun Uykusuzhayat e tamam süper zaten normal doğumun rahatlığını biliyosun. Fatih bey sinirlerini aldırmış insan tipi vardır ya hani gerçekten öyle aşırı sakin ve ılımlı 😅
1ana1bebe Uykusuzhayat sağlık sigortam var hiç bilmiyorum ama muayene ben giderken 230du duan 330 oldu diye duymuştum yanlış hatırlamıyorsam
antropologanne Uykusuzhayat Pınar hanım, zorunlu sezeryan oldum.Ikincide de kismet ederse Allah kendisine giderim.