hifam18__ Uykusuzhayat Uykusuzhayat muayene ücreti 165 di şimdi zam geldi 250 olmuş doğum ücreti de sezeryan 3.500 dü normal 3000 ama onlarada zam geldiği için normal doğum 4 bin küsür sezeryan 5 bin küsür olmuş
Ahlasinannesi1 Uykusuzhayat bilmem beni hep çok rahatlattı gereksiz konuşan bi doktor değil ve gerçekten ameliyatta ve sonrasında hiç bişey yaşamadım tertemiz yaptı işini. Belki ben de soğuk bi insan olduğum için anlastik😂
aylizin-annesi UraSsmom burcak hanim cok iyi bir doktor ama hastane ve calisanlari da o kadar berbat 2. dogumum kesinlikle orda olmayacak insallah