Zyneepemree [silindi] valla bizimkiler komedi hee deyip geçiyorum başkası olsa kafaya takar hiiiç istediklerine benzetsinler 17 saat sancı çekip ben doğurdum tabi bana benzeyecek😂
gmzlgzl [silindi] ahaha bna da bakma eşine diyorlardı eşim biraz esmer yakışıklı değil ama sevecen sempatik bnde bakıyordum nereye bakayım😝🙃
Zlm [silindi] 😄😄😄 onlarinki artık abartı olmuş öyle dediklerinde hiç kan bağı olmayan birini soylicen aslında yok bilmem kime benziyo diye ama onada laf yaparlar
gmzlgzl [silindi] benzedi😝 kzım çok güzel bir bebek değil ama öyle bir sevdirio ki kendini🤪 babasına çekti işte 🤣 tip olarak ta benziyor ama kızım daha tatlış tabisiii
oyoyoyyedibeni [silindi] Babasınaaa 🥰 ama baskasına benzese delirirdim kaynanama kayınbabama falan aman aman babasına benzesin razıyım 🤣🤣 sonucta asık oldugum adamın yuzu 🥰😍
Tuba11 [silindi] Bebegim doğduğu andan itibaren benim kopyam 😍🤗 eşim hep isterdi kızım tıpatıp sana benzesin herşeyiyle diye. Duası kabul oldu sanırım 😍🙏
Guzelkizim0 [silindi] gorumcem benden baska kendi tum sulalesine benzetiyor. Ama kizim ikimizinden de almis ama biraz baba daha baskın
Zhrabrk [silindi] 6 7 aylik olana kadar bana cok benziyordu sonrasinda erkek kardesimin kopyasi oldu😂