[silindi] Ah bu bebekleri benzetme durumu yok mu☺️ 3 aylığız her gördüklerinde illa benzetme çabası.Evet kızım babaya çok benziyor ki bu durumdan hiç şikayetçi değilim.Ama gel gör ki her seferinde aynı muhabbet sıkıyor.Babaya benziyor onda hemfikiriz ama babaanneye,dedeye,halaya,kayinvalidemin annesine kadar benzetildi…🤭 en son köydeki çobana kadar benzettiniz bir bana benzetemediniz diye espri yapmıştım 🤣 Annemler de benim bebekligime bana benzetiyor.Herkes bir benzetme çabasında anlayacağınız 😁 Yahu bırakın artık bebeğimi sürekli birilerine benzetmeyi diyorum içimden ya da he he ya tamam dediklerinize benziyor diyip susuyorum🤣🤭 işin özü herkes kendinden bir şey buluyor öyle avutuyor kendini.Ama burun ve göz cevresi baba ,alt kısmı bana benziyor bunu adamakıllı diyemedi kimse😬