Deletedmom8453 [silindi] Gülüşü çenesi burnu ben gözleri ten rengi bakışlar baba + en küçük görümcem + arada dayısı 😂
[silindi] eceunverkanra bizimkiler binbir surat dedikleri galiba 😂 ben diyorum demek herkesi memnun etmişim bi kendime benzetememişim ama oğlum aynı benim bebekliğim orası ayrı 😂😂
Rizeli53 [silindi] oğlumun tipiyle benim bebekliğim aynı tip 🙈🙈 sadece kaynanam kocama benzetiyor eşimin teyzesi bile bana benzetiyor 🙈🙈
[silindi] Rizeli53 ahh oğlum da aynı benim bebekliğime benziyor ama ne yazıkki ne bana nede eşime benzemiyormuş 😂 eşim bana akrabaları sülale boyuna benzetiyo 😂😂
[silindi] Nilmeva ultrasonda hala ve babanesi halaya benzetmişti 🙄 doğduğunda eşim aynı benim bebekliğime benzetmişti birebir aynım doğdu 🤭 tabi babanesi halaya da benziyor diye sıkıştırmış araya ve şuan yine bana benzetmesine rağmen başkalarına benziyor sülale boyu sıradan geçti😂😂
Nilmeva [silindi] 😄😄 kendi taraflarına benzetmeseler olmuyor zaten eşimin tarafı annesine benziyo denilince hicbisey demiyorlar kendilerine de benzetemiyolar sonuç ortada çünkü 😄
Zyneepemree [silindi] valla bizimkiler komedi hee deyip geçiyorum başkası olsa kafaya takar hiiiç istediklerine benzetsinler 17 saat sancı çekip ben doğurdum tabi bana benzeyecek😂
[silindi] Mericcc inanırmısın aynı küçüklüğüme benziyor ve herkes benzediğinin farkında olduğu için bakmıyor bile resimlere 🙄 ailem tarafından neresi bana benzetilse eşimin ailesi tarafından 2 gün sonra orası başka birine benzetilip bak buna benziyor diye önüme getirip koyuyorlar 😂😂
[silindi] gmzlgzl keşke eşime benzetilse 9 ay ona baktım benzesin diye bebeğim aynı ben doğdu 😂 ama malesef bana da benzemiyomuş 😂😂😂
gmzlgzl [silindi] ahaha bna da bakma eşine diyorlardı eşim biraz esmer yakışıklı değil ama sevecen sempatik bnde bakıyordum nereye bakayım😝🙃
Ogullarinaasikanne [silindi] büyük oğlum ayni ben ayni 😂ufak oğlum dayi baba amca ben karisimim resmen sagolsun herkesten birsey almis😬
eceunverkanra [silindi] Valla ben erkek kardesimle benziyorum ama ten,sac, goz renklerimiz farkli. O sebeple benden daha cok dayi ve babaya benzetiyolar diye dusunuyorum ama bebeklik fotolarima bakinca bana da benzedigini ben dusunuyorum kimse dusunmese de🙈
Kgs2110 [silindi] ay bana benziyor kopyam 😁 kaynanamlar asla kabul etmiyor bana benzediğini en son kaynım dedi bir tek saçmalamayın aynı annesi diye o günden beri sustular 😁😁😁
Kgs2110 [silindi] yapmazlar çünkü bende şaşırdım nasıl söyledi diye 😁 bariz ben huyu suyu . kaynanam diyor babası da aynıydı . alakası yok ben doğurdum bana benzesin istemiyor şaka gibi 😁 ahhh bu kaynanalar