eceunverkanra [silindi] Valla ben erkek kardesimle benziyorum ama ten,sac, goz renklerimiz farkli. O sebeple benden daha cok dayi ve babaya benzetiyolar diye dusunuyorum ama bebeklik fotolarima bakinca bana da benzedigini ben dusunuyorum kimse dusunmese de🙈
cekoslavakporseleni [silindi] ilk doğduğunda aşırı babama benziyordu, hemşire kucağıma verdiğinde bi an babamı kucağıma aldım sanmıştım 😂😂 şu an dayısına yani abime benziyor. 💕🙏🏻
dolunay01 [silindi] ayyy evet dıdınıj dıdısına benzıtılır bı anneye benzetılmez .kuzenıne bılr benzer anasına benzemez😀benım çocuğunda aslında bana benziyor ama esım illa hep ben der