YorgunAna07 Aslında bu konudaki her doktor farklı şey söylüyor sanırım. Gece yatarken 1 aydan sonra 18-20 derece civarı tutulmalı diyen de var. Bence bebeği alıştırmakla alakalı bir durum. Şahsi fikrim, fazla sıcağın uyurken dahi bebek için iyi olmadığı yönünde. Gece en fazla 21-22 olmalı bence ve uygun giydirirseniz üşümez😊 Ben uyurken 19 derece civarı tutuyorum küçüklüğünden beridir. Şimdi 18 aylık. Oda sıcaklığına uygun bir uyku tulumu giydiriyorum içine,sorun olmuyor. Ne üşür ne de terler. Nemi de 50 civari tutmaya çalışıyorum. Bu şekilde çok güzel uyuyor.