Umay12 Tabiiki haklısınız. Terlemesi iyi değil. Belki fazla giydiriyorsunuz diye terliyordur. Belki bir kat inceltmeyi deneyebilirsiniz. Biz anneler evhamliyiz sizi çok iyi anlıyorum. Her bebek bir değil tabii. 19 derece belki benimkine iyi geliyordur ama başka bebek usuyebilir. Ben de gece acaba üşüyor mu diye kaç kere kalkıp kontrol ettiğimi bilirim😀 Ama cocuğun terlemeyecegi ve usumeyecegi sıcaklıgi bulunca insan rahatlıyor😊