YorgunAna07 Kızlar youtubeden Bi doktorun videosunu izledim orda odanın sıcaklığı en düşük 20 en yüksek 24 olması gerekiyormuş en ideali 22 imiş, 22 vs de üşümez mi ya ne bileyim sizin odanız kaç derece
Eren18 YorgunAna07 ben dereceyi 22 ye ayarladım 22.5 olunca yanmıyor doğalgaz. 4 buçuk aylık bebeğim badi üstü yelek eşofman altı kilotlu çorap giydiriyorum. Ne olur olmaz diye terlemiyor
MelekSubasi YorgunAna07 Üşümez aslında derecesine göre giydirilir bir de nasış alışırsa öyle gider. Sadece prematüre bebeklerde odanın sıcak olmasına dikkat edilmeli zaten onlar da biraz büyüyünce 22 24 derece durabilir😊
Lulemom YorgunAna07 bizimde genelde 22-23 derece. Üşümüyor. Kontrol ediyorum sürekli. Normal bi zıbın üstünede alt üst takım giydiriyorum. Yelek giydirirsem terliyor. Benim kız sıcağı sevmiyor pek
Kuzeybabyy Eren18 kilotlu çorapla yatırmasanız aslında daha iyi kan dolaşımı için onun yerine iki tane pijama giydirebilirsiniz. Siz gece yatarken giyebilir misiniz rahat edebilir misiniz kaşındırr ve sıkar 🙃
YorgunAna07 MelekSubasi anladım canım ben ince giydirsem bile uyuturken terliyo başı ve sırtı, eve dönücem oda 20 ile 24 arası olsa üşümez yani aslında çokda sıcağa alıştırmamak lazım haklısın 6 ay 24 günlük oğlum
YorgunAna07 Lulemom anladım canım çok sağol normal dururken terlemiyor ama uyuturken sırtı kafası terliyo ince giydirsem bile
MelekSubasi YorgunAna07 Odamız 22 derece oluyor uyurken oğluma sıcak bile geliyor, daha küçükken sobalı evdeydik gece 18 derece oluyordu onda bile bir şey olmadı ha ama babası alışık değildi sıcak severdi 24 derece üşürdü 24 derece bana iyi gelir mesela çocukluktan nasıl alışırsa vücut sıcaklığa uyum sağlıyor.
Eren18 Kuzeybabyy uyurken geceliğini giydiriyorum evin içinde dururken giydiriyorum😊 evet duymuştum kan dolaşımı için bende duramam öyle hiç
iremgun YorgunAna07 doğdugun günden bu yana 21 22 derece hiç değişmedi ve öyle yelek falan da giydirmiyorum sadece uyanınca bir 15dk giyiyor. Nasıl alışırsa öyle gidiyor bence diye düşünüyorum. Bir tulum giydiriyor yabda alt üst takım. Gece de atlet üstüne uyku tulumu. 😊
YorgunAna07 iremgun üşümüyır mu kız ben bile bazen üşüyorum o dereceler de normali o galiba ama ne bileyim
iremgun YorgunAna07 valla şu an eli ayağı sıcacık baktım sen öyle diyince😃😃 zaten oyun falan oynarken hareket ediyor ısınıyor. D8ktor öyle önerdi diye hiç değişmedim. Eylül başında doğdu o zaman çok sıcaktı klima ile 21 yapıyorduk şimdi de termostat aldık 22 de sabit duruyor
cemreninnannesii YorgunAna07 bizim ev 24 derece yelek falan giydirmiyorum iyi içersi 22de ben üşüyorum
YorgunAna07 cemreninnannesii anladım kendi evimdeyken oda 24 25 olurdu kalın giydirmezdim ama yinede uyurken sırtı kafası çok terliyo ama nasıl giydircem napıcağımı şaşırdım ya üstünü değiştiriyorum yada sırtına bez koyup değiştiriyorum üstü ıslak kalmasın diye oğlum 6 ay 24 günlük
Oznur_0708 YorgunAna07 21 buçuk oluyor en düşük 5 aylık hiçte üşümedi erkek çocuğu bide sevmezmiş çok sıcağı derece iyi geliyor bize
YorgunAna07 Oznur_0708 benimde oğlum var 7 aylık neredeyse acaba o yüzden mi terliyo şuan oda 24, 5 derece üstünde kısa zıbın üstünede uzun kol zıbın var altında pijama üzerine de battaineye var yinede sırtı terledi
2209 YorgunAna07 22 23 ideal, cok sicak iyi degilki, hatta gece 21 yapiyoruz rahat uyuyorlar. Helede erkek bebekse sicagi sevmezlermis.