Gksaksl Selink Hiç sorun değil merak etmeyin. Genelde vitamin k aşısını göbek bağı düştükten sonra eğer göbekte kanama olmuşsa yapıyorlar. Kaldı ki benim oğlumda oldu hem de 10 gün sonra falan ona rağmen yapmadılar oraya sadece gümüş nitrat sürdüler 2 gün yıkamadım baktım geçmiş kanamıyor.
elisare MuhammedAmine hayir aşılarini yaptiriyrm sadece k vitamini yaptirmadim. iceriginde hayvansal ve domuza ait madddeler oldugu duymustum esimde arastirdi birkac doktora sorduk yaptirmasanz sorun olmaz dediler yaptrmdm. icerigi hakkinda kesin bilgim yok ama kimse saldirmasın.
Ruheyma Gereksiz yere yaptırmışsınız. Zaten göbek bağı düşmüş. Keşke neyi niye yaptıklarını bi araştırsanız. Ayrıca Zorunlu diyen arkadaşlar. Aşıların hiçbiri zorunlu değil. Haklarımızı bilelim.
Ruheyma K vitaminine neden vitamin demişler, Anlamakta güçlük çekiyorum. İçeriğinde hidroklorik asit! yani tuz ruhu var. Zararlı diye evime dahi sokmadığım şeyin, bebeğimin kanında dolaşması korkutucu ve ürpertici
Cansu_cinar_alp Selink bizede yapmamıştı hastane yok diye bende 3 gün sonra devlet hastanesinde yaptrdm istanbulda yasıyorsan ümraniye devlette var canım bide önmliymiş göbeğinin kanamasını engelliyomuş
NurR Selink ilki doğduğunda yapıldı bizde sonra göbek kanaması bitmedi tekrar yapıldı. Gerekliliğini bilemiyorum
Aslozkn Mom090 gercekten bebegin K vitamininden yoksun olarak mi yaratildigini düșünüyorsunuz. bu k vitaminini, sümme hașa Allah koymayi mi unutmuș da doktorlar zerk ediyor masum bedenlere?????????????
Mom090 Aslozkn ya sen ne içiyorsun hangi havayı soluyorsun 😂😂😂😂 yaw he he 🤣7 ay sonra piyangodan mı çıktın bir git yaaa
Gamzeli03 Kızlar ben ilknkez duydum bu aşıyı doğunca yapılıp yapılmadığını nereden bileceğim asi kartında hepatit b yazıyor ikincisi de yapıldı bilgisi olan paylaşa bilir mi bebeğim 38 günlük
eymenhumeyra Gamzeli03 dogum yaptiginiz hastaneye sorun asi kartina yazmislardi bizim ama bulunmadigi icin yapilmamis eksi yaziyodu bebegimin gobek kanamasi olup durmayinca hastaneye gittik oyle ogrendik butun eczaneleri aradik bulduk oyle yaptirmistik kanamamiz durmustu onemli bi asi eski post suanda hastanelerde olmasi lazim diye biliyorum
Gamzeli03 eymenhumeyra ne zaman yapılması lazım bizim 39 oldu hastaneden böyle birşey demediler bize göbek düştüğünde de kanaması olması şükür
eymenhumeyra Gamzeli03 valla dogumdan itibaren ellerinde varsa hemen yapiliyor nezmana kdr olmasi gerektigiyle ilgili bilgim yok bizim kanama oldugu ve durmadigi icin gittik oyle ogrendik hatta doktor yapilmasa sorun olmaz demisti sart degilmis yani her bebekte illa kanama olcak diye bisey yok bizde olmustu malesef ozman bulduk yaptirdik cok sukur doktorunuzla bi gorusun kayitlidir yaptilarsa