Deniss99 Doğumdan hemen sonra yapılan bir aşı göbeği düştükten sonra kanamaya devam etmişti bizimkinin Bi doz daha yapıldı bazı bebeklere tek doz yetmiyor bile siz göbeğini fln takip edin kaç günlük bebeğiniz
aselmommm Selink canım İstanbul Bayrampaşa Koç üniversitesi hastahanesi arayıp bilgi alır mısın benim Doğum yaptığım hastahanede yoktu burada vardı yaptırdık biz
Chan Selink Göbeği düştüğünde kanama olur da durmazsa tekrarını yapıyorlardı. Demek ki sonradan da vurulabilir bir şeymiş üzülmeyin.
elisare Selink bende yaptırmadm.cok sukur bi sorun olmadı. kizim suan 3 aylik sadece gobegi fustukten snra kanamasi olabiliyor o yoksa sorun yok siz zibinini surekli kontrol edin kan var mi dye
MuhammedAmine elisare bunu size sormuyorlarki direk vuruyorlar doğduğu gün hastanede siz özellikle be istemiyorum mu dediniz ?
MuhammedAmine Selink doğduğu gün yapıldı canım benim oğluma yetersiz geldiği için göbeğinde kanama oldu 13 günlükken tekrar yapıldı . Önemli bir aşı
MuhammedAmine elisare neden bunu istediniz merak ettim genel olarak aşılarını yaptırmama taraftarı olduğunuz içinmi
Nazlina Selink ben ilk gun 4. Gun diye biliyorum yurt disinda oyleydi cunku cok onemli bir asi baska yerlerede sorun
Tatliskooo Selink sadece hepatit yapıldı die biliyorum aşı kartı vermişlerdi doğum yaptuğımda başka da bişi yazmıyor orda . Oğlum 3 aylık
elisare MuhammedAmine hayir aşılarini yaptiriyrm sadece k vitamini yaptirmadim. iceriginde hayvansal ve domuza ait madddeler oldugu duymustum esimde arastirdi birkac doktora sorduk yaptirmasanz sorun olmaz dediler yaptrmdm. icerigi hakkinda kesin bilgim yok ama kimse saldirmasın.