K vitamini dogdugu zaman hemen yapiliyor kan pihtilasmasi ile ilgili bir getirileri var ben kasim ayinda dogum yaptim bu asidan izmitte yoktu cok sukur kanama vs de olmadi zaten bir sure sonra bebekler kendileri hallediyormus bu vitamini. cok arastirdik yaptirmayanlar korkmasin ❤🙏