metehnn Bence ne vurulduysanız onu vurun tekrar. Sinovac da çok iyi. Hatta alerjik insanlara öneriliyor. Benim ilaçlara alerjim var o yüzden aşı olamıyorum hiç bir doktor aşı yap bir şey olmaz demiyor küçük bebeğim var onu düşünmeliyim. Bir de corona geçirdiğim için antikorum var ama eğer olurda çok mecbur kalırsam diye araştırmıştım. Açıları karıştırmak sağlık açısından riskli.