Sedakcby metehnn aynen öyle o bile olmadı. Aslında aşıdan sonra birwz etki olması iyi derler 😅 ben o yuzden sinovac a güvenemiyorum 😀
metehnn Sedakcby 4 doz açıldı onu biontech tercih edebilirsiniz aslında babam kalp hastası dio sinovac tercih etmiştik en yan etkisi az olan o die de babam memnun o konuda kaç doz olursa olsun vurulurum dio😂
metehnn Gmomboys bakalım bizde nasıl geçicek inşallah hafif atlatırız korona olmaktansa vurulmak en mantıklısı artık çekicez bi kaç gün 😊
Buglem_Bugra Bende iki doz Biontech oldum 3 dozu kendi isteginizlemi oluyosunuz yoksa e nabizdami yaziyo ?
metehnn Buglem_Bugra 3. dozlar açıldı canım artan vakalar yüzünden ama seçme hakkı sizin 3 aşıdan istedğinizi oluyosunuz
Guligul metehnn 1. ve 3.doz beni hic etkilemedi ama o 2.doz yok mu o 2.doz mahvetmisti.. resmen felc gecirir gibi yataklara dusmustum. Titremekten agliyordum cok kotuydum. Herkesi her doz farkli etkiliyor valla kimse net bilgi veremez.
metehnn Guligul evet gerçekten kişiden kişiye değişiyo bende ilk dozda aşırı bi kol agrısı halsizlik filan olmuştu 2.de hiç bişe olmadı annemde 2. dozda baya üşüme titrene kafasını kaldıramamıyodu yataktan bi gün sürdü ama bakalım bunu inşallah hafif atlatırız ya
metehnn endlesslove yaa 🥰çok teşekkürler inşallah bakalım hafif atlatırız aynen öyle yaşayan bilir o süreci zor😊
Traveler_Mom metehnn Dünya sağlık örgütü 6 ay diyor bir de aşıların karıştırılması sağlık açısından doğru değil diye bas bas bağırıyor bizde ama herkes kafasına göre bir doz BioNTech 2 doz sinovac 🤦♀️
metehnn Sedakcby o zaman sizde sinovaca devam😊 babam 2. dozdan sonra korona oldu hafif atlattı bence etkisi var olmasa kalp hastası agır geçirebilirdi korkuyoduk hatta kapsa nasıl atlatır die çok şükür grip gibi atlattı 🙏🏻
metehnn Sedakcby o zaman sizde sinovaca devam😊 babam 2. dozdan sonra korona oldu hafif atlattı bence etkisi var olmasa kalp hastası agır geçirebilirdi korkuyoduk hatta kapsa nasıl atlatır die çok şükür grip gibi atlattı 🙏🏻
Sedakcby metehnn maşallah.. Aynen illaki etkisi vardır tabiki. Hafif atlatiliyor. Annem babam kalp hastası ve ilk dozdan bir kaç gün sonra covit olmuşlardı daha antikor kazanmamisken yani ve berbat geçirdiler allah korudu kaç nekadar sukretsek azdı valla.
Irmakprensesinannesi metehnn valla yeni vuruldum sadece kol ağrısı yaptı bende ama babada mesela titreme baş ağrısı halsizlik yaptı 1 gün ama
2209 metehnn ben 3. De biontech olarak vuruldum, hic bir yan etkisi olmadi sadece hafif kol agrim oldu gecti şükür. Bence vurulun ihmal etmeyin derim.
metehnn 2209 aldım randevuyu canım akşam annem vurulcak yarın öğlende biz zaten vurulurum her türlü korkuyorum çünkü inşallah hafif geçer 😊
EfemAdam Arkadaslar bisey sorcam ya biontec oldum 2 asimida 3.yu turk asisi olmak istiyorum ama yapiyolarmi bilmiyorum yoksa 3 cuyudemi biontec olmak gerekir yaptiran oldumu hic
Umay_ metehnn bu sabah oldum 3. Dozu. kol ağrısı ve hafif baş ağrısı dışında bişey olmadı bana. Önceki dozlarda da aynılarını yaşadım. Ertesi güne geçti