metehnn Newmom2020 yaa evet babamda 2 doz sinovac üstüne korona oldu görüştüğümüz halde anneme bana eşime küçük kardeşime filan asla geçmemişti bi aşı olmayan kardeşim vardı ona geçti beraber bi odada atlattılar 😂
BalarisiYusra metehnn bakalım bende 3. Dozu daha olmadım k.validem bugün vurdurcaktı 3. Dozu bakalım etki etcekmi bişey
metehnn Sedakcby evet babamda 3doz oldu sinovac hiç yan etkisi olmadı kolu dahi agrımadı bugun 4. olcak
Merakettim Emzirirken 3. Dozu olan var mı? Ben artan vakalardan korkuyorum, aşı olmak istiyorum ama daha 1 aylık bebeğim var. Emzirirken aşıyı olan varsa, durum bildirebilir mi?
Balkes Merakettim biontec için bebeginizin en az 6 aylik olması gerekiyor küçükse sinovac oneriyorlar
BugsBunnyy metehnn 3 biontech oldum kol agrisi disinda bir sey olmadi.ablam 2. De yan etkileri yasamisti 3 etkilemedi cok
yenianneadayi2208 metehnn annem babam 3. Dozu oldu sadece şiddetli kol ağrısı yaşadı ikisi de.Harici birşey olmadı 🙏
metehnn Gmomboys bakalım bizde nasıl geçicek inşallah hafif atlatırız korona olmaktansa vurulmak en mantıklısı artık çekicez bi kaç gün 😊
endlesslove metehnn İnşallah en hafif şekilde atlatırsınız, hastalığın kendisi daha yıpratıcı öyle düşünelim şimdiden bol bol antikor diliyorum size😌🙏🏻
metehnn endlesslove yaa 🥰çok teşekkürler inşallah bakalım hafif atlatırız aynen öyle yaşayan bilir o süreci zor😊
Sedakcby metehnn aynen öyle o bile olmadı. Aslında aşıdan sonra birwz etki olması iyi derler 😅 ben o yuzden sinovac a güvenemiyorum 😀