Ggercn Geçen sene hamileyim diye olmadım bu senede emziriyorum diye olmuyorum aşıyı . Bağışıklığım güçlü hamileyken corona oldum ayakta geçirdim . önce kayın pederim sonra amcam aşı olduktan 1 gün sonra kalp krizi geçirdiler hatta buna bağlı kalp krizinden arkadaşımın babası öldü . Şahsım adına aşılara güvenim yok olabildiğince yaptırmamaya çalışacağım
metehnn alpin-annesi herkezde farklı galiba bünyeye baglı bence kimi hafif kimi agır geçiriyor bakalım bizde nasıl olucak bu 3.ler 😊
Saricizgilibeyazev Morfrenk ay inanırmısınız ben de tiksindim acaba dedim doğumdan sonra mi oldu diye ama çok şaşırdım şuan
Sadus metehnn 30 aralıkta oldum 3.doz biontech ağır derken 3 gün kolum agridi 2 gün kolumubkaldirken sıkıntı oldu üstelik emziriyorum 1.5 yaşında kızım var herkesin farklı korkmayın bende ablam ağır atlattı diye korkmuştum
metehnn Sadus benimde ilk dozda öyle agır bi şekilde kolum agrımıştı 2.de bişe hissetmedim bakalım 3. nasıl olucak 😊
LadyGugu İlk 2 biontech aşıyı hamileyken oldum, sadece kol ağrısı oldu ilk günlerde. 3. aşıyı bu hafta oldum, kol ağrısı biraz eklem ağrısı ve halsizlik dışında bir olay olmadı. Bir parol aldım 1-2 saate o şikayetler de geçti.
endlesslove metehnn Ben oldum kol ağrım dışında bir şey olmadı. Eğer ilk iki aşı dokunmadıysa bunda da büyük ihtimal bir şey olmayacaktır
metehnn endlesslove genelleme böyleymiş biz halamı görünce öyle korktuk açıkcası bide annem 2. dozda yatarak geçirmişti ondan etkisi kaldı galibada aldım artık akşam vurulcak bende yarına aldım kendime 😊
Yagmur46 metehnn aynen öyle valla. 1 gün de katlanicaz artık. Hastalıktan yatacağımıza aşıdan olsun varsın
AzraSare metehnn 1. Dozda şiddetli başağrısı ve hafif kol ağrısı oldu. 2 dozda eklem agrıları yorgunluk ve yine hafid kol agrısı. 3. Dozuda 4 gün önce oldum. Grip gibi oldum baş ağrısı eklem ağrısı 2 gün süren çok şiddetli kol ağrısı oldu. Burun akıntım çok oldu. Çocuklar gripti sanırım onlardan dolayı bağışıklığım düşünce 3. Dozu biraz ağır geçirdim. Diğer dozlar yaz aylarında olduğu için daha hafif geçmişti.
metehnn AzraSare olabilir bakalım bizde 3 dozlar nasıl seyredicek aldım randevuyu bu kadar artış varken vurulup çıkmamız lazım aerık bi iki gün katlanıcaz yan etkisi olsada
endlesslove metehnn İnşallah en hafif şekilde atlatırsınız, hastalığın kendisi daha yıpratıcı öyle düşünelim şimdiden bol bol antikor diliyorum size😌🙏🏻
metehnn Deletedmom484545 tercih meselesi aslında vurulmaktan yanıyım her zaman iki dozu olduk bi evladım var 19 aylık coronayı ilk geçirenlerdeniz oğlum 4.5 aylıktı atlattıgında ki bidaha o günleri yaşamak istemiyorum bu yüzden vurulmaktan yanayım her zaman 🤦🏻♀️
Newmom2020 metehnn biz 2 sinovac üzerine ağır bir kovit geçirdiğimiz için üçüncü doz Biontech olduk sinovacta boş serum veriyorlar herhalde 🤣🤣 bilemiyorum, eşim 2 doz biontech olmuştu kayınvalidemle birlikte aynı evin içinde onlara hiçbir şey olmadı biz annem babam kardeşim kırıldık 3 hafta çok kötü geçti
metehnn Newmom2020 yaa evet babamda 2 doz sinovac üstüne korona oldu görüştüğümüz halde anneme bana eşime küçük kardeşime filan asla geçmemişti bi aşı olmayan kardeşim vardı ona geçti beraber bi odada atlattılar 😂
Mamagood metehnn ben 2. Dozdan çok ağır etkilenmiştim ama 3. Doz öyle olmadı. Hafif kol agrısı halsizlik yaptı o kadar. I