metehnn Babanız sinovac olmakla çok iyi yapmış, benim babam da sinovac oldu çok da rahat geçti şükür, eşim biontech oldu çok zorlandı. Çok yakın arkadaşım da biontech oldu 2 doz çok şükür hiç bir şey olmadı baş ağrısı bile. Bünyeye göre ve alerji durumuna göre değişiyor. İnşallah siz de kolay atlatırsınız.