ZehraTurkoglu bebeğinizi nereye bıraktığınız önemli bence bu noktada. Ben oğlum 3 aylıkken işime döndüm, biraz ısrarcı olsam dönmeme şansım da olmasına rağmen. Çalışmayı, mesleğimi çok seviyorum. İyi bir gelirim var ve bunun oğlumun ileriki hayatı için çok önemli olduğuna inanıyorum, hayat pahalılığı malum. İşe dönmek beni ayrıca müthiş motive etti, çok mutluyum. Oğluma annem bakıyor ve gözüm asla arkada değil, oğlum da anneannesi ve dedesiyle vakit geçirmekten çok mutlu. Eğer sizin de kaybetmeyi göze almak istemediğiniz iyi bir geliriniz varsa, çocuğunuzu emanet ettiğiniz kişiye de güveniyorsanız hiç şüpheye düşmeyin.