Merhaba 22 günlük bebeğim var ve şubatta raporum bittiği için işe dönmem gerek ama daha çok küçük olduğu için bırakmak gelmiyor içimden sizce hangisi doğru olan işe başlamam mı yoksa bebeğimin belli bir yaşa kadar yanında durmam mı ben işi belli bir süre bırakmayı düşünüyorum ama bir yandanda onun için daha güzel şeyler olabilir mi işe mi devam etmeliyim diyorum sizler nasıl yaptınız