ZehraTurkoglu
Kızım nerdeyse 15 aylık, hamileliğimden beri (korona da sağolsun) evdeyim, çalışmıyorum. Güzelce kızımı büyüttüm, inş Ağustosta çok yoğun bir tempoyla işe başlayacağım o zaman da yaklaşık 22 aylık olacak. Eğer maddi ihtiyacın yoksa bebeğine kimse senden iyi bakamaz, ona yapacağın en güzel şey onu senin büyütmen olur bence.