Mrv91 10 20 cc de çok iyi bebeğiniz emdikten sonra. Ayrıca göğsüm boş diye bişey yok. Boş göğüs yağlı süt demektir. Bebek emerken biyandan süt üretilir. Memeler depo değil fabriakdıe yani süt birikmez. Sert göğüs demek “ürettiğin süt daha kullanılmadı,dur süt üretme daha”demek.Her emmeden sonra 10cc çıksa günde 10-12 öğünde 100 cc süt eder ki bu çok iyi. Sağmak için sakın 3 saat faln demeyin. Sağdıkça artar ama biberonla falan vermeyin sütü,sizi redder. Zaten bikaç güne de bırakırsınız sağımı. Hatta bana kalırsa sağıma da gerek yok. Bebeğiniz gak dese meme guk dese meme verirseniz sıkıntı kalmaz inşallah.