Mrv91 valla ben de emzirip mama verenlerdenim. Gördüğüm bildiğim değil ama inandığım şu (yanlış düşünebilirim) ; bir annenin sütü varsa vardır yoksa yoktur. Kimisi bahsediyo sütüm fışkırır, yok emzirirken diğer mememden akar , mememe havlu koyarım. Gibi gibii. Ben ne yaparsam yapayım öyle foşur foşur olacağını düşünmüyorum şahsen. Artık minnakım emebildiği kadar emecek. Ben elimden geleni yapıyorum. Sağıyorum. Emziriyorum. Ama bazen mama veriyorum. Hele ki kolik bebekse mamadan kaçamıyosun galiba. Dünyanın da sonu değil gerçekten. Ben 20 gün emmişim çok şükür gayet sağlıklı büyüdüm. Öyle herşeye de hasta falan olmadım. Normal standartlarda zekam da var çok şükür. Takdirlerle büyüdüm. Okudum adam oldum. ☺️ Bilmiyorum yanlış mıyım?