Mrv91 baştan sütüm azdı mama verdik 2 hafta sonra bıraktım mamayı kilo alımı az diye doktor başlattı tekrar mamaya ama iyiymiş emzirme akademisinde öğrendim çok pişmanım o doktoru dinlediğiö için siz de kilo alım tablolarını öğrenin 6 aya kadar 500gr 1 kilo normal ayda. Her neyse bineronla verdim ben hep yavaş yavaş Red başladı sonra tamamen bıraktı 2 ay 10 günlüktü alıştırma bardağı ile vermeye başladım ama öncesinde fingerfeeding denedim ama büyüdüğü için anlıyordu oyun zannediyordu parmağımı ağzına sokmamı o yüzden alıştırma bardağı ile vermeye başladım hla da onla veriyorum.
Yetmiyor çünkü mama meme gittik göğüsler artık onun aldığı öğün kadar üretiyor arada illa mama vermek zorunda kalıyorum.. yine de saat başı memeyi veriyorum önce napalım tamamen Red etmesinden iyidir hiç başlamasaydım böyle olmayacaktı siz de mamayı az az azaltıp bol bol emzirin daha yenisiniz ya boş üretim yapacaktır göğüsler