Canım.merhaba. benim oğlumun da öyleydi 5 aylıkken fark ettik hastabeyebgoturduk yukarıda dedi 1 yaşına kadar bekledik belki iner diye ama inmedi 2 yaşında ameliyat oldu ama çok çok küçük dedi doktor. Bi şans veriyorum eğer gelişme olursa iyi allah korusun olmazsa alacaklarmış ileride testis kanseri yapmaması için. Insallah gelişme olur. Ameliyat ile birlikte sünnet de ettirdik iki kez narkoz almasin o da aradan ciksin dedi doktor. 1 haftaya ayağı kalktı. Cok şükür. Biraz zor oldu ameliyatı 30 dk sürecekti ama 1 saat sürdü baya yukarıdaymış karnının içinden indirdik dedi doktor. Bu günlere de sukur insallah gelişme olur ve almak zorunda kalmazlar tek duam bu. Ben karton bardak aldım kestim ve ağız kısmını üstüne koydum bezini bağladım rahat etti. Sende 1 yaşına kadar bekle değişme olmazsa mutlaka götür doktora geç kalmadan. Geçmiş olsun