Elifumut Merhaba Oğlum 7 aylik ama doğduğundan beri testisinin biri yukarda inmemiş,, Inme şansi varmi? Bu durumu yaşayan varsa ameliyat ettirdi mi ve nasil gecti ameliyati? Bilgilendirirseniz memnun olurum.
Hyryygt Elifumut bizimde ayni priblem su an 10 aylik haftaya persembe ameliyat olacak sag testisi kanalda kalmis inmemis indirecekler. Bebde cok tedirginim.
Meryemdeveci Elifumut bizede doktor öyle dedi bakalim şimdi 11 ayligiz 1 yaşini bekliyorum temmuzun ortasında götürücem desen birşey yoksa ameliyat olcak
Gul_meyra @Elifumut merhaba canim, benim yeğenimin de durumu ayni ama doktor bir yasina kadar duser dedi, simdi daha 8 aylik.eger dusmez ise ozaman ameliyat dedi doktor..
Gul_meyra Hyryygt benim yegenimi 1 yasina kadar bekleyin dedi eger ozamana kadar dusmezse sonra ameliyat ederiz dedi.. peki zor bir ameliyat mi?
Hyryygt Gul_meyra valla degil dite bıliyorum ama iste tedirginim bende haftaya insallah kolay gecer de yazarim size
Meryemdeveci Hyryygt lütfen yazın kolaymı zor bir süreçmi bizede ameliyat dediler siz doktorunuza sordunuzmu ameliyattan sonra yukarı assagı tekrar çıkma durumu varmı yokmu diye bırde hangi bölüm yapicak ameliyatı ni
Muhammedtrn Dedemiz sürekli oğlumun kini kontrol ediyor eğer yukardaysa hafif dokunuşlarla masaj yaparak indir diyor ama doğuştan yukarda olmadı bazen çıkıyor minik minik dokunarak indirmeye çalışıyorum ama zorlamıyorum sakıncalı olup olmadığınıda bilmiyorum denemek isterseniz diye yazıyorum... inşallah iyileşir bebeğiniz
Hyryygt Muhammedtrn sizinki sanirim hep yukarda degil oyle inip cikana utangac testis diyorlar o larda herhangi bir tedaciye gerek yok zaten zamanla duzeliyor. Bizimki hic inmedi uktrasonla baktirdik kanalin içind e
Meryemdeveci Hyryygt merhaba oğlunuz acaba ameliyat oldumu haber veririm demiştiniz bizi ne bekliyor diye merak ediyorum inş görürsünüz cvp yazarsınız
Gul_meyra Hyryygt evet bizimki de hic inmedi.. insaallah kolay gecer ameliyati,cok kucuk ya kiyamiyorsun.. halbuki hicbir agrisi yokmus.