Domino
gecmis olsun canim insaallah bi sorun cikmaz,cok uzuluyorum miniciklere 😔 gerci agriyi hissetmeyebilirler de ama iste kiyamiyorsun. Yegenimin testisiyle problemi vardi cok uzuluyorum bide Benim 4 bucuk aylik kizim var,kafasiyla biraz problem var,yatiş pozisyonundan dolayi kafasi sag tarafa dogru biraz yamuldu 😏 ve coook uzuluyorum,doktor diger tarafa yatir duzelir dedi ama tedirginim. Kizim biraz inatci ve ben sol tarafa dondurdukce o inatla saga donuyor,uykularim kaciyor ya