BREZEE altını nasıl alıyorsun once bunları bilmeliyiz
Islak mendil kullanıyor musun
Kaka yaptığında sılıp kremlıyıp mı alt degısıyor
Kac saatte bir değiştiriyorsun
Benım kızım 1 yaşında maşallah hiç pişik olmadı.
Asla ama asla ıslak mendil kullanmadım cok cok zor durumda dısarda kalsam bıle cok sayılıdır. Ilık su da pamukla bez ile bir güzel siler bir guzel kurumlar hafif kızarma varsa kremlerim yoksa her alt değişime krem surmem ben
Kaka yaptığında hep ama hep gider yıkarım poposunu onunu arkasını asla silerek baglamam ne kadar silsenşz de kaka kalıyor ve pişik yapıyor kız bebek ise mutlaka yıkanmalı zaten enfeksiyon kapabılır Allah korusun. Dısarda olunca ancak silerek kremleyerek baglarım evdeysem mutlaka yıkarım sabunlarım bir güzel kurular baglarım.