Destina16 aynen bende dışarda bile pamuk kullanmaya çalışıyorum zaten zor bsi degl bı şişe su olduktan sonra hallediliyor ben kantoran yağı suruyorum şimdi kremi bıraktım çok şükür aşırı pisikte olmadı olduğunda silverdin kullanıyorum Bursa’ya gelmiştik bı ara Osmangazi tarafına güzel bı yer sevmiştim Bursa yi, peki normal inek sütü vermeye başladınız mı bebeginize ben yeni basladm ama sevdi