momma 23 Aralıkta ikinci ay kontrolünde yaptırdık, 3 doz olanı önerdi doktorumuz. İkinci ay aşılarıyla birlikte yaptırdık ağır gelmedi yani şöyle yan etki olarak sadece uyanıklık yaptı😅 çocuk bütün gün gece 1e kadar uyanıktı ama ne huzursuzluk ne ağlama ne ateş gayet sakin huzurlu ve mutluydu🤷🏻♀️😂 bildiğim kadarıyla iki doz yapılırsa da 3-5 aylarda yapılıyor yani vaktiniz var☺️