honeysmom Hayır hiç ağır gelmedi, geceden calpol verdim. Aşıya gitmeden önce azıcık emzirdim ne tok ne aç olacak şekilde bıraktım önce rota oldu daha sonra 2 ay aşılarını. Az emzirme sebebimde rota ağızdan verildiği için bazı bebekler aç veya tok olduklarında kusabiliyorlar, şükür biz kusma yaşamadık. Bir de 2 ay aşısı direk kana nüfus edebilir deri altından olduğu için ama rota sadece mide ve bağırsakta çözünüyor bebekler de anca sindirdiği için 1 2 güne anca kana karışıyor diye biliyorum.