Dana eti ise yıkanmasını pek önermiyorlar. O sebepten çok kanı var ise silebilirsiniz yoksa yıkamayın derim. Haşlama olarak da düğün yemeği şeklinde yaparım eşim herkes bayılır. Öncesinde eti kuşbaşından biraz iri doğrayıp ısınmış düdüklüye koyun ve suyunu salıp çekene kadar bekletin. Daha sonra üzerine biraz sıvıyağ, yemeklik doğranmış soğan ve minicik( tatlı kaşığı) salça ekleyin. Azıcık karabiber, tuz ve pulbiber seviyorsanız azıcık da kekik ekleyin. Suyunu ekleyin etleri hallice geçmesi lazım. Sıcak su olacak. Kapağını kapatın ve kaynadıktan 25 dk sonra kapatın. Ve bu lezzeti afiyetle yiyin.(normalde asla et sevmem)