Momkids Kızlar haşlama yapıcam işte et soğan patates havuç sürekli yapıyorum da etin bazen lezzetini beğenmiyorum neden kaynaklı olabilir? Eti nasıl çözündürüyorsunuz yıkıyor musunuz yoksa direk yağda kavurup mu suyunu ekliyorsunuz ?
elifizm Momkids bende şuan aşimin halası rahatsız onun için haşlama yapıyorum. Ya bi tuhaf kokuyor ben koronadan sonra koku alamıyorum. Zehirlenmeyeyim kadını ama, korktum acıkcası. Eti mühürleyip içme suyu ekleyip kaynat , arpacık soğan, patates , havuç sarımsak ekle , tuz kzuu eti şse defne yaprağını eti haslarken koyun
Hep_mi_uykusuz Momkids esi aşci bi kadin olarak😂Sogan salca kavurup once eti kavurup sonra sebze ile su katiyoruz eti de 1 gecr onceden cikariyoruz.
senamiray Momkids eti güzelce yıka sonra mühürle az su koy düdüklüye at sonra piiştiyse sebzeleri ekle tuz karabiber at az daha kaynat mis gibi kemikte koyabilirsin
Momkids Eylulllllll valla elim lezzetlidir yemeklerim güzel olur ama şu dana etinden lezzet alamıyorum ya. Et seçimimiz yanlıştır belki. Sotede falan güzel oluyor aslında sulu yemeklerde beceremiyorum
Momkids elifizm dana mı sizin de etiniz? Bende öyle yapıyorum aslında mühürlüyorum hatta sonra yağda güzelce kızarıp suyunu öyle ekliyorum ama lezzetsiz oluyor et
elifizm Momkids evet dana bilmiyorum ki ben hiçvir haşlama eti sevmiyorum zaten damak tadıma uymuyor😔 bu tarifi söyküyor herkes haşlama sorduğumda yazam dedim
pandemibebegi Momkids Ben muhurlemiyorum valla. Birkaç kere denedim kayış gibi oldu muhurleyince. Zeytinyağı koyuyorum tencereye. Etim iyice çözüldükten sonra güzelce yıkayıp yağ çok kizmadan ekliyorum hemen tencereye bir iki çevirirken suyunu salıyor zaten o suyuyla kısık ateşe baya pişiriyorum . Tabi kendi suyu yetmiyor sıcak su ekliyorum sürekli suyunu çektikçe ta ki yumuşacık pisene kadar. ( Düdüklüde yapmak daha pratik oluyor ama olmasa da olur) piştikten sonra tuzunu atıyorum burası önemli eti sertlestirmiyor. Haslarken icine bütün soğan atmak da baya lezzet veriyor.
Hep_mi_uykusuz Momkids oyle yapin ozaman esim salsaiz yemez ben hep koyarim birde 1 dis sarimsak katariz ve son olarak et pismeden tuz atmayiz😊
cicekbahcem Momkids Etin iyice çözmüş olsun, yıkıyoruz güzelce, düdüklü tencereyi kızdırıyoruz, etleri mühürlüyoruz, sıvı yağ koyuyoruz kavuruyoruz, ardından soğanı dörde bölün atın, sarımsak atın bolca, karabiber kekik atıp pişirin.
Dilaylaa Eti kasaptan alıyorsanız bazen ne yaparsan yap güzel olmaz artık nasıl bir etse 😒 tecrübe ettiğimden biliyorum. Güvenilir iyi bir kasap bulmak lazım.
Momkids Dilaylaa evet kasaptan alıyoruz güya buranın en iyi kasabı diyorlar ama bana pek lezzetli gelmiyor eti
Deletedmom_41 Momkids Once az su ile yikiyorum ve sonra muhurleme islemine geciyorum bence muhurleme ayrintisi mutlaka yapilmali
Momkids Deletedmom_41 mühürlüyorum hep aslında tuzu suya mı atıyorsunuz peki? Et böyle tuz çekmşyor içine sanki tadsız oluyor
Eylul06 Kemikli et haşlıyorum sade haşlama bende tutturamıyorum 1 gece önceden cıkarıyorum sadece tuz su kekik kemikli olunca manyak oluyor
Momkids pandemibebegi teşekkür ederim :) bende tuzu sonradan ekliyorum ama etin tadı yavan oluyor almıyor içine tuzu
Deletedmom_41 Momkids Ya ben cok tuz seven ve kullanan biri degilim acikcasi etin son demlerinde oyle bi serpistiriyorum esimde aramaz tuz