444434 Hayır her bebek illa 500 alacak diye bir şey yok ki 500 1000 gr alıyorlar benim bebeğim 3 ayında 1500 gr almıştı sadece anne sütüyle doktor anne sütüyle alınan kilo çok iyi maşallah demişti 4 ayına girdi 1000 gr almış yine 6 aydan sonra daha çok almaması söz konusu yavaş yavaş düşüyor