papatyaannee Berkcanininannesii şöyle söyleyim doğum kilosu 3180 39+1 de doğdu hastane çıkışımız 3080 idi kırkı çıkınca 4000 idi 2. Ayda 4650 falandı 3. Ayda 5500 idi ortalama 1 kilo almış her ay diyebiliriz kız bebek bu sırada boyuda 3. Ayında 60 cm idi
Sari_busra123 Irmakprensesinannesi ya benım de kızım 6 bucuk kılo ama az dedı hemsıremız sıze bısey dedılermı
Berkcanininannesii 3MelekAnnesi3 kilo alımı yavasliyormu normal mi yani bu durum tecrübesiz bir anneyim
Yagmur1c Berkcanininannesii 9.buçuk aylık 10.500 kilo boyu da 70 75 arasıydı tam hatırlayamadım erkek 💙