Kikiriki yani yetmiyorsa tabiki mama vermelisin canım. Ben de ilk ay anne sütü + mama şeklinde gittim 2. Ay kontrolünde 6300 kg çıktı ebe hemen mamayı azalt dedi. Sonra zaten sütüm yetince mama vermedim. Şuan sadece anne sütü alıyor. Ben sütümün artmasını bol bol dinlenme ve hiçbir şeyi takmamaya borçluyum. Kafam rahat olunca artıyor ama en ufak bir şeye üzülsem azalıyor.