josefsmom yok olur mu est tam kapanmiyorum ayak ortusu yok cok soguklarda cikarmyrm ben ne yalan soyleyim ekslkgini duymadim icinde yagmurluk gbi bi orru var tam kaplayan onuda kullanmadim ben genelde hava guzel oldugunda cikiyoruz benn evde uytrken falan cok isime yariyor daha cok ama didar
Dada tasimasi kapanmasi vs cok kolay kizim cok rahat ediyor gunes rahatsiz etmiyor tentesi kapatyor yetiyir yani