Kymom ben joie brisk lx kullanıyorum. Süspansiyonu, sürüş rahatlığı, tente uzunluğu 3 kademeli oluşu çok iyi kullanım sağlıyor. Süngeri biraz sert sadece ama sünger diktirilebilir. Joie gemm puset alırsanız ekstra, onu da üzerine takıp kullanabiliyosunuz ama biraz ağırlaşıyor tabi araba. Kabin boylarda da 5 kilo altına düşmesin aradığınız araba çünkü bu sefer de araba en ufak rüzgarda uçacakmış gibi oluyor.