josefsmom Deletedmom5284 adı batasıca nerden bulaştım o bebek arabasına bin pişmanım her sokağa çıkmam da aha yolda kalıyoruz diye yüreğim hop hop ediyor 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
a_burcu_bur Kymom hamilton X1 aldık dolap uygulamasından. Sıfırı 7 bin. Biz 1600e aldık. Tek elle kapanıyo. 22 kg kadar taşıyo. Üç kademe, tam yatış özelliği var. Bebeğim küçük ama şimdiden aldım artarsa diye 🙈
Kymom a_burcu_bur aslinda iyi bir sey olsun derken ben de 2. Ele bakmaya basladim sıfır fiyatlari cok yuksek
Mayisannesi34 Kymom maclaren kullanıyorum sürüşü çok iyi 😊 tam yatıyor bebek için oldukça konforlu 😊 tecno xlr bendeki