Ne alaka yahu
Zararlı biseyi söylemek de mi yanlış oldu artik
Kafaniza göre cocuklari oyuncsk ettiniz
Herseyi veriyorsunuz
Doğru yanlış diye bisey vardir
Bunu söyleyince biz niye kötü oluyoruz
Elestireye gelemiyorsaniz soru sormayin
Kimse mükemmel anneyim demiyor burda
Yanlışınızi da söylemek zorundayiz elbette
Çocuğa seker verilmez çünkü verilmez.
Ananiz verdi
Ananizin elinde bu telelfn yoktu ozamanlar.