Hebele her çocuk farklıdır öncelikle onu söyliyim 🌸 bizimki çok zor bir süreçti yaklaşık 2 saat sallıyorduk kundak istiyordu (artık tehlikeliydi kundak yaşını geçmişti) emziği hep ağzındaydı tokluk hissi veriyordu emmiyordu gece 4 de 5 de uyuyordu kundaklamadım emziği vermedim sallamadım 3 gün çokzordu ağladı hep yanında oldum bunlar için ağlatmasam da zaten çok ağlardı 2 saatin sonunda sallanmayı çıngırak sallamayı bıraktığımda uyanırdı bunları göz önünde bulundurarak vazgeçirme kararı aldım iyikide yapmışım uykuları düzene girmişti aynı zamanda odasını da ayırmıştım şimdi bizim yanımızda uyumuyor emzik de biraz sıkıntılı bi süre sora emziği çıkarıp uyanıyor aman emzik düştü uyandı derdine düşüyosunuz rahatlığı varsada zorluğuda çok her çocuk aynı olmaz dediğim gübi siz en doğru kararı verirsiniz uzun olmuş🙊