Bebeğim 2,5 aylık anne sütü alıyor ama emme refleksinden dolayı sanırım süt olmasa da emmek istiyor. E malum ev işleri de var o yüzden emzik kullanmak istiyorum 2 haftadır tutturmaya çalışıyorum damaklı, yuvarlak uçlu ,kauçuk emzik aldım ama tutmuyor. Şekerli bişeylere batır dediler yaptım ama onu da istemiyor. Bebeği sonradan emzik tutan var mı ??